Tappa inte kontrollen

I en bok, "Växa och upptäcka världen", jag läser om barnens olika fraser står det i en inramad textruta om denna 6 mån ålder "Kom ihåg att det inte är onormalt eller farligt att känna sig arg eller frusterad, men att man inte får låta dessa känslor ta över. Försök få hjälp långt innan du tappar kontrollen." Det passar ganska bra in just nu faktiskt.

Har insett att det är mest hemma Liam är gnällig, var på öppna förskolan idag och där är han som ett ljus :) Kanske det är så att jag är lite lugnare också och så har han väl mer att roa sig med där. Hemma blir det väl lätt tråkigt.

Ska väl poängtera att jag insett att jag ändå har det ganska bra men ibland måste man ju bara så klaga lite... helst när man är trött, inte får sova och känner sig lätt irriterad.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, jag med! Va fasiken ska det va så dyrt för!? :(



Hehe.. Tack! Jag börjar bli ganska nöjd med designen. Det är riktigt kul att hålla på med den, när man väl sätter sig ner och studerar och lär sig hur allt funkar :)



Och du, det är helt ok att klaga lite ibland ;)

2010-03-12 @ 15:23:41
URL: http://caxxis.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad stor han har blivit!!

Måste komma in å hälsa på er nu när han är lite mer aktiv!! =) KRAM

2010-03-13 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0