Promenad i den grå

Solen lös med sin frånvaro i mellanåt idag men det var ändå skönt väder ute. Jag tog en långpromenad med vagnen och Sparky och gick längs åkrarna där Sparky fick springa lös och leka med bollen. Härligt är bara förnamnet. Det enda som fattades var lite sällskap och en picknick korg så hade man kunna stanna halvvägs och fika lite... ja solen hade ju också kunnat få lysa när man liks önskar hehe.



Igår tog jag också en långpromenad, till kusinen Holly, där Holly, Elton och Liam fick leka lite medans vi mammor fikade. Inte för att de är så stora att de leker så mycket med varandra än. Elton som är två veckor äldre än Liam sitter redan själv och kravlar sig fram på golvet så vem vet det kanske inte är så långt kvar ändå, nog för att han verkar vara lite extra snabb på det mesta men det är så roligt att se när det är någon jämnårig för man fattar inte själv hur fort det går och snabbt de utvecklas. Nu tycker jag nästan att man märker något nytt varje dag. Liam har de senaste dagarna börjat studera alla leksakerna lite mera och vrider och väder och tittar sen har han även börjat med ett nytt ljud som jag tänkte lägga in här på bloggen men jag får inte videon till att vara rätt väg så jag vill inte lägga in den förrän jag fixat det.

Vi har fått besked också att Liam kommer att få opereras i Umeå ändå. Det var ju snack om Uppsala men kirurgen som brukar komma därifrån och operera här i Umeå har sagt att han ska kunna fixa det på plats då det låter bra.

Imorgon tänkte jag ta och åka till sjukan och kolla på Alma och Eila. Då kommer man få en verklighetsuppfattning igen om hur mycket Liam egentligen har växt senaste halvåret.

Liam har fått börjat med välling också. Första dagen var han inte så förtjust men redan andra dagen gick det lite bättre. Han får bara en deciliter och sen ammar jag honom men tänkte att jag skulle börja vänja in det lite iallafall så det blir lättare sedan när man vill sluta amma. Märker redan att det är sämre med mat i tissarna, efter ett tag skriker han och vill byta tutte.

Nä dax att göra någon nytta, =sätta sig till rätta i soffan, snart börjar ju Ghost Whisperer ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Jennyjävel

myspys :)

2010-03-24 @ 16:30:51
URL: http://millencolina.blogg.se/
Postat av: Cattis

Najs! :)

2010-03-24 @ 17:28:24
URL: http://caxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0