Måndag igen.

Idag har jag varit ut på en långpromenad igen och rastat Sparky lite genom att kasta boll. Skönt. När jag kom hem så var jag så trött att jag önskade att jag bara kunnat lägga mig i soffan och köra en liten power nap. Dessvärre är det ju ett bara sånt så kan förverkligas i drömmar numer.

Liam är lite mera kinkig än vanligt igen tycker jag, det känns som att jag bara hinner sätta mig ner så pirar han till. Annars har jag kunnat se lite på tv på dagen, som tex lite nyheter på morgonen men eftersom alla kanaler har legat nere här idag så har jag inte kunnat se ett enda skit på tvn och ändå har jag inte fått särskilt mycket gjort. Ett allmänt missnöje verkar det vara och jag vet inte vad som är fel.

Han verkar också lite tröttare än vanligt också, kanske det är därför han är grinig för att han vill sova. Jag försöker hitta några slags rutiner men det känns som att de hela tiden rivs upp. En teori är att det kan vara några tänder pågång för han älskar när man gruggar på tandköttet och att bita på en kyld bitring.

Jag hoppas att det ger sig snart.

Som pricken över iet har denna dag också handlat nästan enbart handlat om bajs. Liam har haft en bajsdag med en massa bajsblöjor vilket annars bara är en per dag, och jag kan säga att det är ju inte längre senap om jag säger så... Sen har Sparky också haft en sådan dag så att jag inte haft tillräckligt med påsar att plocka upp allt med. Till sist så fick jag under promenaden med Sparky kämpa med att inte låta honom äta allt för mycket hästbajs. Vilket inte är det lättaste när man går på vägen där alla tränar sina hästar.

Ja nä nu har ni fått läsa nog från mig nå mera spännande än så har jag inte att skriva. Hoppas på att ha ett mera trevligt ämne att skriva om nästa gång!!! hehe

Kommentarer
Postat av: Emma

är säkert tänder på G! Sen börjar han kanske bli mer och mer medveten om omvärlden och drömmer säkert massa konstigt på nätterna osv!

2010-03-29 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0