Gott nytt år!!!

Och så var det ett nytt år.

Vi tog det lugnt igår, vi var fyra stycken som satt hemma hos oss och åt och mådde gott. Vi var alla dock lite trötta vid inväntan av tolvslaget men det kan ju ha göra med att det nu är barn med i bilden. Lilleman var dock pigg igår och somnade inte förrän vid 2 och jag vid 3.

Det nya året inleddes dock med en massa sovande. Liam och jag sov ända till klockan 13 :O helt sjukt. Ja han ville ju ammas imellanåt men somnade direkt igen, och det gjorde ju då även jag. Nästan så man får ta och skämmes. Nä nu måste jag ta och ta i med hård handskarna för att vända på dygnet för min lille kille. Men  jag undrar när jag kommer få ta och kliva upp imorgon för han har sovit nästan hela dagen så det kanske är en liten vändning på gång. De säger ju att de kan ha sovdagar när något nytt i utveckligen är på gång. Spännande att se vad de kan vara. Nog för att jag tycker det händer små saker hela tiden. Just för tillfället har han mer och mer börjat greppa saker och är mycket nära att vilja vända sig!!!

Kram på er och hoppas alla kommer att få ett super bra 2010!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

God fortsättning på det nya året! KRAM

2010-01-04 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0