4 mån

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev igen men det blev så mycket med dopet så det glömdes bort.

Tänkte inte skriva så mycke nu heller för jag är fortfarande helt slut på efter dopet. Liam verkar inte har återhämtat sig heller efter det eller så är de att han har ont i magen efter allt fika för han vaknar och vill ha mat flera gånger på natten :( så jag hinner inte återfå min förlorade sömn än.
Låg ju vaken till 2-3 på nätterna hela förra veckan och funderade på dopet och sen ge mat 6 och 8 och upp halv nio men men vem behöver sömn. Åh längtar efter lite djupsömn där man sen vaknar av sig själv och känner sig pigg och glad.

Mer skriverier om dopet kommer sen... och kanske nån bild.

Iallafall så var jag på BVC förra måndagen och vägde och mätte lillkillen. Han vägde då 6510g och var 65cm lång. Vi pratade också om smakpotioner som man kan börja med nu men de rekommenderade att vänta med det tills dess att han verkar behöva. Dvs. om han börjar vakna mitt på natten och vilja ha mera mat och inte verkar nöjd... så jag kan säga fortsätter det så här nå mycke längre till så kommer jag nog testa mat snart. Men de vill helst att man ska helamma i 6 mån.

Nä nu blir det sängen och försöka få lite sömn. Igår hann jag sömna en kvart innan jag blev väckt för att Liam skulle ha mat he var så skönt.... inte konstigt att man går med svart ringar under ögonen. Klockan halv tio i morse gav jag upp och sov sittandes med Liam i famnen så han fick äta bäst han ville haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0