Stängd öppna förskola= dyr affär

Ja, idag var det meningen att jag skulle gå på öppna förskola. Jag hade förberett med att ha bilen hemma så jag kunde ta mig dit i kylan och allting. När jag och Liam sedan var på plats var det stängt, jag som kollade på hemsidan imorse endast för att hålla koll om det skulle vara öppet idag. Tydligen var det fler som inte visste eftersom fler kom och blev stående vid dörren.

Eftersom jag nu tagit mig ut och jag hade lille Liam sovandes i bilen undrade jag vad jag nu skulle ta mig för och drog ner på Strömpilen för att kolla in om de hade ett par byxor jag var sugen på att köpa. Ut därifrån kom jag med två par brallor och x antal kr fattigare... hm hur gick det här till, fy på er på öppna förskolan :)

Jag har ju behövt nya byxor eftersom de jag köpte i höstas på D&D har blivit för stora... :( nu hade jag egentligen vela vara glad för detta om det inte varit för det att jag insett... VAR HAR MIN RUMPA TAGIT VÄGEN??? Om jag nu ska gå ner i storlek så får det försvinna fett från lår, vader, mage, höfter, armar ja varifrån som helst men inte min RUMPA :(... jag inte heller tissarna för jag vill inte ha taxöron hehe. Nä så fort vi får dusch blir det till att ta sig ut och jogga så man får lite fast stjärt igen haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Finns dusch på IKSU :P

2010-02-23 @ 16:11:00
Postat av: Lina

Jag har ett par nya byxor som du kan få till Liam. De är helt oanvända. Kramis

2010-02-23 @ 18:10:39
URL: http://linaflinas.blogg.se/
Postat av: Cattis

Sv: Ja, det var en j-kla tur! Haha... Speciellt för mig! Eftersom Nicke sagt att jag skulle få betala om det hände något med bilen XD

2010-02-24 @ 10:53:01
URL: http://caxxis.blogg.se/
Postat av: Cattis

ASG JAAA, du får nog ta bussen då... Jag vågar inte riskera något :P

2010-02-24 @ 11:07:59
URL: http://caxxis.blogg.se/
Postat av: Cattis

Oj, jag blev så nervös över att du skulle ha en NY bil nästa gång du kommer, så jag glömde att skriva på det tidigare inlägget att det var ett svar...

2010-02-24 @ 11:09:42
URL: http://caxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0