Företagsfest

Imorgon är det en dag fullt med gosaker :). På morgonen ska jag makea mig på make up store, sen är det dop och på kvällen är det företagsfest.

Jag har varit lite orolig hur det ska fungera när jag är borta en helg kväll eftersom jag inte kunnat pumpa ut mjölk så bra men igår testade jag och lät Liam få mat i flaska och det gick ju hur bra som helst. Han tog flaskan själv och fixade det gallant.



Så imorgon gäller det mitt första party på över ett år. :) Det blir bara två glas vin men det torde väl räcka för mig del :) Jag vill ju kunna amma honom på morgonen igen. Spännande dag att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Duktig han e!



Ha så kul imorrn!!! :D

2010-02-26 @ 11:55:31
URL: http://caxxis.blogg.se/
Postat av: Emma

Du lär nog bli lite tipsy... hihihi ;)

2010-02-26 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0