Vänt dygnet

Nu har man varit ute och flängt i snart en vecka och helt vänt dygnet. Man lägger sig inte tidigare än ett men lilleman har ju fortfarande samma tider och vaknar halvsju på morgonen :( Jag kan ju bara säga att jag inte känner mig som en solståle på morgonen iallafall. Som tur är har jag en som backar upp mig riktigt bra! Utan det hade jag varit ett vrak.

Att vara på resande fot med en liten är inte alltid lätt. Långa bilresor verkar inte vara en hitt och sen med en mamma som inte lärt sig att man ska ha med sig mat på färden. Hur ska detta gå att sluta med amningen??? Jag är smått orolig. Det är ju något som löset allt. Är han grinig funkar alltid amningen, har han svårt att sova, har man glömt ta med mat mm...... Uscha känner mig som alltid som en usel mamma, jag som tänkte mig bli en bullmamma med att göra all mat hemma, baka bullar, städa och ha fint. När ska jag inse att jag inte kommer bli sån?

Vi har då haft super trevlig vecka med avslut i Skellefteå med gott sällskap och SHOPPING :D hehe me like. Tack för allt, Skellefteåborna!!! Nu är det bara att ni kommer ner så vi kan bju tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själva för trevligt sällskap :) Vi kommer så småningom, men jag har en känsla av att ni hinner hit en gång till före. Syns på valborgs ;)

2010-04-09 @ 12:54:49
URL: http://jenny-vikstrom.blogspot.com/
Postat av: Cattis

haha... Du kommer nog att bli en "bullmamma" till sist, om sisådär 10 år till ;)

Du är ung ännu, nu ska du vara en "lattemamma" :P



Ja, det måste vara j-kligt bekvämt att amma, maten är ju alltid med liksom! Men ack så ont när han får tänder :/



Härligt att höra att ni har haft en härlig vecka! Hoppas det går bra att vända tillbaka dygnet! Du blir väl så illa tvungen med tanke på att Liam vaknar så tidigt :)



KRAM!

2010-04-10 @ 13:42:49
URL: http://caxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0