Ute i solen!!!

Idag har de varit en dag ute i solen. Äntligen kan man sitta ute och bara njuta, det är nu man uppskattar att man bor som man bor och har nära ute till bänkarna och kunna sitta i solen och njuta av trevligt sällskap. Alltid är det nån ute man kan surra med :)

Liam sov inatt ända till halv sex innan det var käkdax :D kanske middagen ger resultat, hoppas, sen somnade han om till åtta så man kan inte klaga måste jag säga så nu är det som sagt jag kvar som måste ta mig i säng lite tidigare än två på natten...

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, visst äre härligt att bo så här! Vi bor ju ganska likt, med en innergård och grannar runt omkring. Jag och ett gäng grannar satt ute idag också, drack kaffe och surrade. Var så underbart vid väggen, varmt o skönt.



Härligt att det verkar som att middagen gör verkan på hans sömn!

Nu går du och lägger dig i tid ikväll!! Lyssna på de som är äldre och visare :P



2010-04-11 @ 19:50:22
URL: http://caxxis.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja gå lägg dig i tid!! :P

2010-04-12 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0