Snart flintis

Jag kan ju bara säga att jag snart inte har något hår kvar.

Det jag har hört tidigare att man tappar massa hår när man ammar tog jag med en nypa salt till för undefär två tre månader sedan då jag började tappa. Och jag kan säga att det känns som det blir mer och mer, det är hår överallt!!! Hårborsten blir full på två dagar, Liam har hår i blöjan, hår i diskhon, tvättställ, på mackan i maten ja överallt! Sen ser det ju inte mindre ut när man har så långt hår som jag. Uscha.

Inte nog med att man då tappar utan de lilla man har kvar sliter Liam bort. När man tar över honom till sängen på morgonen kan man vakna av hur han sliter i håret och gärna det vid tinningen jag säger bara AAAAJJJJJJJJJ!

Sen har jag ju en till i familjen som gillar och grejja med mitt hår och snurra tills de går av. Jag kommer vara förvånad om jag har något hår kvar om ett år.

Förstår de som klipper av håret när de får barn!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tappade jättemycket hår med båda sönerna. Men det kommer tillbaka ;-)

2010-04-17 @ 20:40:25
URL: http://linaflinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0