Långpromme

Klockan 5 imorse bestämmde Liam sig för att vakna, som han alltid brukar göra men denna gång tycktes han vara pigg och ville vakna för dagen... suck. Nu känner jag kanske att det känns lite bättre om han vill vakna halv 7 ändå... 5 är lite i tidigaste laget. Inte ens nyhetsmorgon har ju startat då. Det verkade dock funka att lyfta över honom till vår säng, han låg vaken bra tag men jag kunde slumra till bredvid tills han kom åt något hårstrå, kan inte förstå hur de kan få tag i ett hårstrå i tagen och rycka bort dem, är det inbyggt i deras utveckling?

Senare gick jag en lite längre promme till Böleängs Ica för att hämta paket, verkar ju inte annars ta mig iväg för att hämta det och väl där var ju ena paketet tillbakasänt för att jag var för sent ute :(

Imorgon är jag bjuden med några andra mammor till en tjej som heter Lina på lunch. Det ska bli skoj! Då får barnen leka lite också och få en liten ny miljö, det märks att det skulle behövas eftersom hemma är Liam lite uttråkad och jag lika så.

En kul grej är att jag tänkte att jag måste ta och köpa lite nya leksaker de som han har är så tråkiga. Nu kan man ju fundera på om det är han eller jag som är less på dem?? Hans roligaste leksak just nu verkar vara hans strumpa, som sagt behöver jag nya leksaker??

Kommentarer
Postat av: Cattis

Sv: Mäh, äre sant!? Då ringer jag ju gratis till dig, förutom uppkopplingsavgiften :D

2010-04-20 @ 17:31:53
URL: http://caxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0