Buzz Buzz

Äntligen har jag fått mina första prover :)

Jag har sedan ett tag tillbaka varit medlem på en sida som heter buzzador.com där man får varuprover som man ska testa och sedan ge till sina polare så de får testa. Nu har jag fått mitt första packet med massa Dove VisibleCare prover och testat produkten ett tag och måste säga att jag är glatt överraskad. Funkade mycket bra faktiskt. Den skulle göra huden bättre och det måste jag säga att den gjort! Mina nariga vinterben är tio gånger bättre. Jag är så dålig på att smörja in mig så för mig är ju detta super. :D

Nån som vill vara med i buzzador så kan jag skicka mail till er.

Och någon som vill ha en tub Sensodyne? För jag får snart några sådanna också :D


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hehe.. Jag ska också få Sensodyne! :D

Då får vi jämföra våra resultat!



Hoppas du har roligt i Skellefteå (vadän du ska göra där)! Såg på fejjan att du skulle dit.

Kram kram.

2010-04-07 @ 11:48:39
URL: http://caxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0