Ledighetskommittén har fullt upp

Ja dag två på ledigheten och jag har inte direkt legat på latsidan!

Igår klev jag upp halv åtta, var hos barnmorskan, handlade, for på stan, lunchade med syrran, besiktade bilen, lagade mat och for på fotokurs. Klockan kvart över åtta fick jag äntligen sätta mig mer och andas ut och ta det lugnt.

Idag har jag sovit lite längre men fick lov att kliva upp vid nio för att gå ut med Sparky (som för övrigt väckte mig tre inatt för att han ville leka, suck), sen har jag fikat och städat och plockat tills nu då jag tagit en paus och sitter vid datorn en stund. Klockan tolv ska Kakelhuset komma hit och kolla på vårat badrum för att göra en offert på vad det kan kosta att renovera. Hoppas att allt går bra och att det inte är så långa väntetider på allting. Skulle ju helst vilja få det klart innan mitten av november eftersom grannarna också ska ha bebis. Man vill ju helst inte störa dem så mycke då. Själv kan vi ju alltid åka någonstans om det är så att det inte går att vara här men det vill man ju inte gärna begära av grannarna. Senare idag blir det tvättning som är på agendan. Ska tvätta upp alla  bebiskläderna så jag kan börja vika ihop dem under skötbordet.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0