Bakhelg

Ihelgen har jag varit duktig och bakat en hel del. Det blev bullar, blåbärskakor, hälsobröd, kakor och rulltårta. Så nu har jag lite i frysen inför allt besök som jag hoppas på att få :D. Tänkte att jag måste passa på att fresta er lite här (ska lägga in lite bilder ser) så kanske ni blir sugen på att hälsa på om det inte räcker med att ni får titta på bebis. :) Kommer dock måsta baka lite mera. Vill ha lite mera sorter att välja mellan.

På lördagkväll var jag väldigt slut kan jag lova. Efter att stått en hel dag så var mina fötter ömma som aldrig förr. Det var som att jag gick på kuddar eftersom trampdynorna kändes alldelens svullna. Magen var också ganska slut, inte av allt smet ätande för det blev faktiskt inte så mycket sånt, utan jag hade ont i sidan och fick ganska mycke sammandragningar.

Söndagen var en återhämtningsdag. Tänkte egentligen att jag skulle vara duktig och städa lite men efter jag klivit upp och fikat frukost la jag mig en sväng i soffan och där blev jag kvar. Somnade och vaknade inte förrän halv två. Men men vad gör man, är kroppen slut vill kroppen sova. Jag hann iallafall städa lite och sen fick jag lov att göra min fotoläxa. Jag var ut i skogen och letade bra fotoställen, försökte även ta kort med självutlösaren eftersom det var porträttkort vi skulle ta och varken Sparky eller Nicke var hemma så jag hade inga modeller. Dessvärre höll jag på att ramla ner från stenen jag klättrade upp på för att placera kameran när jag skulle hinna springa ner och ställa mig framför. Tappade både mobil och linsskydd som jag senare letade efter runt hela skogen innan jag hittade dem, så det blev att jag la ner det och tog kort på en skylt istället.

Nu är det sista arbetsveckan så det är bara att ligga i nu! Jag ska jobba järnet!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ju komma o låna mitt stativ om du vill :)

2009-09-07 @ 22:53:21
Postat av: Tytti

Nu närmar det sig med stormsteg...

Jag har inte hunnit planera, inte ens tänka på det här med att man kanske ska baka nå för att kunna bjuda alla nyfikna vänner o släktingar på fika sen... hjälp! måste ju hinna ta tag i det oxå.. men det får bli sen. nu är husetbygget prio ett...

2009-09-08 @ 17:58:38
URL: http://typpel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0