Växer så de knakar

Ja han blir bara större och större. Tycker dock fortfarande att han är min lille lille bebis men eftersom grannen fick en liten tös igår som var 49 cm lång och vägde 3080 g så kommer nog min lille lille bebis bli en stor bebis. Vägde och mätte honom idag och han var 58,8cm lång och vägde 4960g.

Fick även höra nå spännande i förrgår. Storasyrran ska få TVILLINGAR!!! Haha spännande. Är dock inte avis, så som det är nu är jag glad att jag bara har en men det är ju iochförsig så att när det är andra barnet är det kanske inte lika farligt. Eller ursäkta jag menar andra och tredje hehe. Ja vi kommer nog bli en stor släkt ändå utifrån att vara en väldigt liten om man tänker på att det bara är jag, syrran och brorsan kvar i familjen, våra far och morföräldrar är ju också borta.

Huset är iallafall sålt nu. Sista utplockningen blir 4 dec ungefär då vi ska ta de saker vi ska ha på loppis i umeå den 5 dec. Konstigt är det. Jag måste bara dig en gång till och kolla på placet. Kommer att sakna huset, hemmet men det är ju inte samma sak som när mamma bodde där ändå så det är lika bra att få de sålt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0