Liams fullständiga namn

Ja jag har ju glömt att skriva vad Liam fullständiga namn blir. Nu är det iallafall klart, har tillochmed fått tillbaka papper från skatteverket att det är registrerat.

Det blir Liam Hans Fredrik Lindbäck.

Hans efter Nickes pappa
Fredrik efter min bror
Lindbäck... ja jag var inte så svår övertalad med tanke på att Johansson inte är så spännande plus att Liam Lindbäck låter ju mycket bättre :D

... sen kan man ju bara drömma om att en själv också en dag skulle kunna få ingå i familjen Lindbäck på riktigt ;)

Kommentarer
Postat av: Tytti

ha ha. lite roligt det där. Min karl du vet, han heter Hans Fredrik...

2009-11-22 @ 16:35:51
URL: http://typpel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0