Städmaraton i helgen

I helgen har det inte varit många lugna stunder änfast gubben varit borta. Hela fredagen var jag hos arbetskompisen Anna som bjöd på godmaten, Älggryta. Jag är inte så förtjust i vilt men denna gryta var MYCKETGOD! Sen idag hörde jag att det tydligen var väldigt bra att äta älgkött när man är gravid... vilken tur att jag har gjort det nu då för engångsskull haha. Resten av dagen var i sångens tecken då vi körde singstar, om inte bebben hört min ljuva pipa hittentills så är jag säker på att den gjort det nu haha.

Lördagen och söndagen bestod sedan av städning i allra högsta grad. Jag har tvättat alla fönster, dammat, torkat fixat och donat och varit allmänt duktig. Fick dock ont i nedre delen av ryggen när jag dammsugade men med tanke på att det var sista rycket på söndagen jag gjorde det så är det kanske inte så konstigt.

Nu är det ny vecka som kommer innehålla endel kuligheter :) Barnmorskan på onsdag, husvisning på torsdag och Nordicrock i helgen.

Livet leker :)


Kommentarer
Postat av: Linda

husvisning? är det din mammas hus? PUSS KRAM

2009-05-26 @ 20:01:03
Postat av: tytti

Försökte skriva igår. men det ville sig inte..

Är det din mors hus som ska visas eller har ni hittat något intressant?

2009-05-27 @ 07:29:18
URL: http://typpel.blogg.se/
Postat av: Tytti

Skrev just ett nytt inlägg om UL!

Vi var o fixade mer pengar på banken idag, inför vår utbyggnad...

2009-05-27 @ 20:27:29
URL: http://typpel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0