Långhelg

Nu är det äntligen onsdag och redan helg :) är det inte fantastiskt!!!!!

Igår var det blodomloppet. Jag gick 5km rundan med Jenny och Teodor som tog drygt 1timme och kvart, tokfort med andra ord hahaha. Nä skämt och sido det var så mycke folk och eftersom vi var ganska sena så stod vi nästan sist vilket gjorde att vi fick smyga fram första kilometrarna. Sen hade ju jag Sparky och Jenny barnvagnen så vi var inte så smidiga på att grypa förbi och trängas. Men vem har bråttom picknicken fick vi ju tillslut ändå :)... och en medalj, vad man nu ska ha den till, sen vann jag en cykelhjälm också... ledsen att säga det men är rädd att den mest kommer att ligga och samla damm. Cyklar ju ändå så sällan. Änfast jag nog tror man borde ha cykelhjälm i den här stan, de cyklar ju som galningar, det är ju bara tur att man inte lyckas köra på någon än.
 
I helgen ska jag försöka sticka klart mina sockor också, eftersom man ändå är ensam i helgen så kan man ju passa på att göra sådant som man behöver lite mera konsentration på. Längtar ju tills jag får börjar med själva dressen till lillen så man får lite utmaning. Har ingen aning hur man gör men det borde ju visa sig efter ett tag, får väl riva upp ett par gånger.

Jag måste också tacka för alla kommentarer. Det är kul att ni lämnar ett litet meddelande att ni varit här :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hör av dig om du vill ha lite sällskap. jag ska vara hemma o flyttpacka i helgen!

2009-05-20 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0