Första bilden på bebben

Nu har jag äntligen fått min bild... ja eller 5 stycken och fått och fått, fått KÖPA hehe. Men det kvittar jag är så glad för att ha fått sett den lille ännu en gång :). Datumet blev framflyttat än en gång dock, nu sa de att det skulle bli den 3 okt så jag är alltså då 18+6 idag. Nu känns det verkligen som jag varit i v 20 i en evighet, från att "ha varit" i v20 innan första ul till att vänta in på att komma dit igen, suck. Det står ju still och händer ingenting. Vill ju komma över den där gränsen och komma in i sista halvan av graviditeten. Men men man får ju bara glad att allt såg bra ut och den verkar vara frisk och så. Det är ju så mäktigt, tänk vad mycket man kan se av lillen där inne, hjärtat, navelsträngen, fötterna, urinblåsen och hornhinnan i ögonen mm. Och som jag sagt tidigare lika bra att ställa in sig på att vänta länge på bebisen, destå större chans att den kommer tidigare än vad man trott. :)

Lägger in lite bilder på lille krabaten :)
Liten profilbild                                profilbilder                                      Profilbilder

Här ser man lite mera av benet, foten och handen.
Här ser man benet lite tydligare.

Bebbens fot :) man kan nästan räkna tårna
Fotavtrycket

Det blev inte att titta på könet denna gång heller, Nicke sa blank nej. Kanske det är bra, kommer säkert tacka honom sen jag är bara nyfiken och det kan vara nyttigt att man inte får veta allt. :) Det blir ju som sagt lite extra spänning nu :)
Nicke tyckte dock att han såg en pung hehe... kan det ha varit så... spänningen är olidlig haha.

Ikväll blir det grillning och hockey men chips och dricka medans de andra ölar... jag är då inte ett dugg avis, änfast det såg lite mysigt ut när man gick på stan idag och såg folk sitta på uteserveringarna.


Kommentarer
Postat av: Nina

Meeeeen, lilla-söta foten! Fotbilder är underbara :) Åhh, nu måste jag också ha en till bäbis ju!



Kram kram

2009-05-08 @ 20:06:48
Postat av: tytti

Å vad härligt med ultraljud. längtar tills vi ska på vårat! om de inte flyttar fram mej, så kanske vi får två oktober barn till nästa Skellefteå träff!!

2009-05-09 @ 15:35:43
URL: http://typpel.blogg.se/
Postat av: Emma

:D härligt !

2009-05-10 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0