Äntligen har v20 passerat

Ja då har jag äntligen kommit förbi v20 och över på andra halvan av tiden. Känns riktigt skönt. Nu börjar allt det roliga... och jobbiga. Få en go rund mage och känna mera liv och rörelse men också känna sig tung och klumpig kan jag tänka, men det får jag gruva mig över sen.

Helgen har varit bra, givetvis tung men vi har börjat få undan nästan allt nu och snart är det bara flyttstäd kvar samt försäljning. Hoppas vi får huset sålt fort så man slipper oroa sig för det något mera och sedan inrikta sig på loppis i sommar och tomten i Utås med allt vad det innebär. Det blir nog tungt att greja där också eftersom det är mycket grejor men därimot har jag inte så mycket minnen där.

Magen mår bra. Verkar växa som den ska nu, tycker det verkar hända något varje vecka nu. Mår inte heller dåligt eller något sånt så det lutar nog lite mera åt det håll som vissa kallar den bästa perioden då man glänser. Är dock lite osäker på mina ben... tror det börjar bli dax med stödstrumpor... Kul såhär mot sommaren, som tur var finns det sommarvarianter :)

Sätter in en ny bild på maggen.
magbild

Kommentarer
Postat av: ninafariba (såg att det finns fler som heter nina)

lill-bullen :)

2009-05-19 @ 10:57:05
Postat av: Nina

Meeeen, vilken fin mage du har fått! Jag håller tummarna för att du ska få fortsätta att må bra!

2009-05-19 @ 20:47:28
Postat av: Jenny

nu börjar bullen i ugnen att jäsa.. ;)

2009-05-20 @ 18:24:01
Postat av: Alex

Va fin du är...söt magen :) kram

2009-05-24 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0