Njuter av rörelserna

Förra veckan tyckte jag att bebisen varit så lugn, jag kände som inte så mycket. Så denna helg har jag bara legat och tagit det lugnt och känt efter om jag känner några sparkar och nu verkar den lille ha kommit igång igen. Äntligen, nu sitter jag hela tiden och njuter av den de mer kraftiga rörelserna och tittar på hur magen verkar leva sitt eget liv.

En annan grej jag la märke till i helgen var att mitt hjärta har börjat leva om så mycket. När jag lägger mig ner ekar det i öronen, dodunk dodunk, nästan så man blir lite skraj. Sen har jag också börja bli mera kissnödig, var uppe två gånger under natten och ca 20 på morgonen... nä inte riktigt men det känns så, och jag har börjat bli väldigt anfådd kanske pga att jag blivit mera tät i näsan.

Så det var den uppdateringen. Hoppas det blir bättre väder nu i midsommar än vad det varit hitentills. Skulle vara så skönt. Har suttit och titta på när de andra legat och njutit i badtunnan i helgen medans man själv frysit :( som sagt mera värme skulle inte skada. Kanske man får äta upp det senare i graviditeten... hehe.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad roligt att du känner mer i magen :)

Saknar dig!! PUSS KRAM

2009-06-15 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0