Kulan börjar synas

Ja liten kula börjar det nog allt bli :) Nu när det äntligen varit lite värme idag har man kunnat visa den litegrann istället för att gömma sig under alla jackor och tröjor mm.


uppvisning av kläder igen

Nu är det snart en vecka till ul igen. Alltid lika spännande tycker jag :) kan inte låta bli att räkna ner :) som jag sagt tidigare det gäller att ha delmål.

Idag stod jag och en tjej på jobbet (som ska ha en vecka efter mig) och dividerade om hur man ska göra med ledigheten innan förlossning. Är det ingen som kan tipsa mig om hur man bör göra????

Kommentarer
Postat av: Tytti

oj vad den har vuxit!!!

Jo med mig är det bara bra, det flyter på. Som du säkert såg på bloggen så har husbygget börjat..det betyder att vi verkligen kommer att bygga o få större, känns bra! hur gick det med huset ni var o tittade på? eller kanske tittat på fler?

hur många ultraljud får ni gå på egentligen? ;-)

2009-06-09 @ 19:22:54
URL: http://typpel.blogg.se/
Postat av: Linda

oj vilken härlig kula du har fått!!

Du är sååå FIN!!!!!!!!!! KRAM

2009-06-09 @ 19:46:29
Postat av: Erika

Kikar in!



Vad fin mage du har :) jag tror på en pojke!



Kram

2009-06-10 @ 20:51:37
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är ju en rätt stor kula nu ju! :) Ni måste komma o fika hos mig nån dag och kolla på lägenheten :)

2009-06-11 @ 12:35:09
Postat av: Alex

Så otroligt fin du är Erika :) mysmagen :)

2009-06-29 @ 07:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0