Skönt med ledighet!

JA det är verkligen skönt med ledighet! Man behöver inte boka upp någonting utan man tar bara dagen som den kommer. Igår tänkte vi åka till stugan igen men det blev istället att vi gjorde klart vår tv-bänk för att sedan stanna hemma och ta det lugnt. Idag blir det nog stugan därimot, måste bara packa och göra lite praktiska saker först.

Jag känner mig grymt anfådd hela tiden. När jag går promenad, när jag sitter och när jag ligger. Det enda som verkar funka är att ligga framstupa sidoläge. Detta tycker jag ändå är lite konstigt för att tycker inte min mage sitter så högt att borde trycka på lungorna, men man vet väl inte riktigt hur det ser ut där inne heller. Sen är jag också tät i näsan, kan inte andas där igenom heller så det gör ju sitt. Känner att det är grymt jobbigt att inte hitta någon bekväm ställning och dessvärre så är det här väl bara början. Men men jag ska inte klaga, jag har inte haft så ont eller haft så mycket problem änsålänge som sagt så det är bara att härda ut. Inte mycke annat att göra åt saken. Den som väntar på något gott kan gott stå ut med lite under tiden. Tänk snart bara 10 veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vi har mest tagit det lugnt och gullat med syrrans baby. gjorde en shoppingtur men jag hittade som vanligt inget... suck. Inget passar ju min konstiga kropp!



Nu vill jag hem och köra grillning!! och kubb :)

2009-07-21 @ 14:29:00
Postat av: Tytti

tiden går sådär lagom fort.. snart springer vi runt med vagnarna.. har du lyckats hitta någon förresten? eller blir det o köpa nytt?

2009-07-22 @ 07:24:49
URL: http://typpel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0