Semester och barnvagnssökande

Ja nu äntligen är det semester :D, kan det bli bättre. Tre veckor är att vänta fullt med en massa sova, njuta, lata sig och möjligtvis lite nytta.

Igår började jag lite smått med semester genom att ta ut en ledigdag från jobbet och gick på stan istället med Linda och Vilmer. Skönt med en liten slapp dag på stan! Sen på kvällen var jag på Rex uteservering och åt middag. Jag har alltid sett uteservering som tecken på semester så därför bestämmde jag ganska tidigt att det var så jag ville starta min semester iår.

Idag var det barnvagnar som jag var ute efter så vi åkte till Babyproffsen för att kolla vad det var vi ville ha och vi fastnade faktiskt för Emmaljungas City Cross. Nu är det bara att försöka hitta en begagnad sådan... änfast man blev LITE sugen på att köpa en ny när man var och kollade :O Det är ju så mycket lättare. På blocket finns det inte så många och framförallt inte svarta :( Men men jag ska försöka leta vidare, måste bestämma mig i veckan eftersom OM man skulle köpa en ny så är det ju 2 mån leverans tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0