Lyx i vardagen

Idag har jag varit på spa :), kan det bli bättre såhär, mitt i vardagen. Jag har länge funderat hur jag ska göra för att känna mig extra fin på lördag när brorsan gifter sig. Jag har letat och letat efter klänningar att ha på mig men inte hittat någon jag kände mig sådär bröllopsfin ut i. Så då tänkte jag kanske jag ska boka en tid så någon fixar min make-up men eftersom jag tänkte åka redan på fredag till Husum så blir det ju lite svårt. Tror inte sminket kommer se så vackert ut efter en natts knidande mot huvudkudden. Min andra idé var att fara på fotvård så man får lite finare fötter som man kan stoppa i några tjusiga skor men alla tider var upptagna överallt såhär i semestertider. Sen kom jag på vad jag skulle göra efter lite letande på internet. Jag skulle göra en brun utan sol behandling på iksu!!! Vad kan vara bättre när man är vit som ett spöke och inte kan vara så mycket ute i solen.

Nu sitter jag här len som en babyskärt och med en vacker gyllenbrun färg som jag varit utomlands i ett halvår... eller kanske någon vecka iallafall hehe. Så otroligt härlig behandling som helt klart är värt pengarna. Helkroppsmassage med rengöring av kroppen som man går ut ifrån med len fin hy.

Det började med att en massör smörjde in en peeling över hela kroppen, sedan fick jag duscha av mig. Efter det smörjde hon i mig i lotion innan brun utan sol. Tjejen var så noga att det nästan tog 1 och 1/2 timma när det egentligen bara skulle ta 45 min. Nu efteråt blir man brunare och brunare och det är så otroligt jämt så det ser ut som en äkta california-solbränna. Jag är super nöjd. Ska ta kort i morgon så får ni se resultatet.

Sen har jag försökt prova lite klänningar inför bröllopet men har inte bestämmt mig ännu vilken jag ska ta. Måste nog vänta till imorgon så jag får se hur allting ser ut i dagsljus.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad härligt!! Känna sig lite brun gör ju direkt att man känner sig fräschare!!!!



PUSS PÅ DIG!!

2009-07-03 @ 10:10:49
Postat av: Emma

FAN VAD NICE!! vad kostade de?

2009-07-03 @ 18:28:46
Postat av: Tytti

å vad härligt! hade varit riktigt härligt. kanske ska satsa på det i framtiden. fast nu är det bygge som gäller.. o brännan jobbas det på varje dag solen tittar fram... det får duga!

2009-07-05 @ 21:48:50
URL: http://typpel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0