Bröllop

Ihelgen var jag på brorsans bröllop. Det var väldigt fint och alla verkar ha haft det riktigt trevligt.

Vi åkte till Husum redan på fredagen så det var ganska skönt att vakna på lördagsmorgonen med gott om tid på sig att göra sig iordning. Dessvärre är man ju tidsotimist så den tiden förvandlades snabbt till en häktisk morgon eftersom jag fick till mig endel uppgifter att göra som tex göra iordning några godispåsar som skulle lämnas i festlokalen.

På kvällen bjöds det på god mat och dryck. Typiskt att man inte kan dricka när det var så billigt i baren. 10 spänn för en öl och 20 för en drink.

Jag lyckades till slut hitta en outfit att ha på mig och kunde till slut känna mig lite festsnygg ända tills alla kommentarer börjar komma... Jag har ju som sagt länge tjatat om att jag inte haft någon mage bla bla bla men så är tydligen inte fallet längre. Fick hör mer än ett par gånger att de tyckte att jag var stor och blev förvånad att det var så långt kvar... Kändes inte så skoj just då. Nu har jag dock tänkt lite och tycker själv inte att jag är onormalt stor så jag har bestämmt att inte bry mig om det. Sen är jag ju ändå ganska nöjd att det äntligen syns tydligt!!! Det är ju precis det här jag velat... att ha en RIKTIG gravidkula!!! :)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0