Feber och ta hand om bebis inte det lättaste

Nä det är inte de roligaste att vara sjuk när man samtidigt ska ta hand om smått. Visst Nicke hjälper ju till på kvällen men på dagen när han är på jobbet så är det svårare. Tycker ändå inte att jag är så sjuk att jag är okapabel att ta hand om honom så Nicke måste vara hemma men det är inte mycket mer som blir gjort.

Det jobbigaste med att vara hemma tycker jag är att man hela tiden ser det man inte hunnit göra. Eftersom man hela tiden blir avbryten så blir mycket också bara halvgjort. Jag måste arbeta på min ångest och försöka inte ha så dåligt samvete för att jag inte har ett skinande hem.

Kommentarer
Postat av: Tytti

kämpa på!

o ta det lungt, man hinner det man hinner. Resten får man ta tag i sen..

2009-12-10 @ 13:58:36
URL: http://typpel.blogg.se/
Postat av: Cattis

"Bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete" :)

2009-12-10 @ 14:49:12
URL: http://caxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0