Vilken shoppinghelg

Ja idag har jag verkligen shoppat. Inte nog med att jag har in handlat en ny systemkamera, det blev en Nikon D3000, jag har också beställt kakel till badrummet och köpt ett par skor. Ja ja det är ju inte så ofta jag shoppar nuförtiden så det kan ju vara på tiden, det var bara att allt råkade bli samma helg.

Nikon D3000                Dojjorna

Visst måste man ha lite att göra när man lägger upp bilder på sina inköp men det får ni leva med. Jag är ju så nöjd så jag måste dela med mig av min glädje. De är väl sista inköpen till en själv, nu är det bara till bebben närmaste tiden.

På måndag blir det ju fotokurs så då ska jag lära mig använda min nya kamera så jag kan ta fina bilder på bebben och Sparky... ja Nicke kanske fastnar på nåt kort också.

Två veckor kvar på jobbet nu och fem veckor till det stora datumet. Börjar kännas lite närvöst... svårt att tänka sig att om iallafall två månader så kommer vi att vara tre. Då kommer man ha ett litet knyte i famnen, det är stort. När vi var på föräldrakursen i torsdags så pratade vi om förlossningen. Det var inte så skoj... känns nästan som att jag stänger ute allt som sägs och kan inte ta in något. Det är så overkligt, kan inte föreställa mig vad det är jag ska gå igenom. Hur ska man då kunna prata ihop sig med partnern om hur man vill ha det?


Kommentarer
Postat av: Emma

kan tänka mig att de e jobbigt, men tänk på alla miljoner kvinnor som klarat det innan. Och tänk när lilla bebben ligger där på bröstet :) jag har redan hittat en present ;)

2009-08-29 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0