Semester

Nu märks det att det är semester. Man är på resande for hela tiden. Kom precis hem ifrån Gällevare då vi också passade på att åka via Haparanda och Ikea hem för införskaffa lite bebisprylar. Sen kom vi hem igår efter att vi svängt förbi Skellefteå för att titta på en liten söt bebis och idag blir det ut i stugan igen. Så det blir lite skrivande här men jag ska snart uppdatera lite igen, ha tålamod :).

Jag måste ju bara säga att jag har då handlat så gott som klart bebiskläderna. Har köpt två bodys i strl 50 och två i 56, två par byxor i vardera strl och sockar. Tror inte jag borde behöva några fler kläder förrän bebben är född. Ja en mössa ska jag väl inhandla och så låna en overall.

En vecka kvar nu sen är det jobb igen :( trist. Men det är ju bara 5 veckor sen är det dax för ledigheten inför förlossning. Oj det låter helt sjukt, bara 62 dagar till BF. Nästan så man börjar blir lite närvös!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0