Irriterad på The Phonehouse

Jag var in på en Phonehouse butik idag och skulle lämna in mitt minneskort, eftersom ingen mobil känner av kortet och jag kommer då inte åt allt som är på den. Jag ville att de skulle skicka in det men de sa att de bara var 6 mån garanti, så det hade då alltså gått för lång tid eftersom jag köpte min telefon 8/1 i år. Jag tycker då att eftersom jag har skickat in telefonen blandannat pga det här felet i juni, trodde då det var telefonen det berodde på, så då borde det ju fortfarande gälla, då hade det ju inte gått 6 mån. Men inte enligt dem utan de sa att jag skulle köpa ett nytt minneskort för 299 i butiken.
 
Till min besvikelse köpte jag kortet, ville ju egentligen ha mitt gamla fixat så man får tillbaka allt som är på det. Efteråt gick jag förbi Teknikmagazinet där jag såg att de hade samma kort för 149:-! SAMT med 2 års garanti! Är det möjligt??? Ja tydligen. Så jag stapplade tillbaka till The Phonehouse och sa att de fick ta tillbaka kortet eftersom de var 150 spänn dyrare, tyst fick jag tillbaka pengarna iallafall men jag gick därifrån ännumera irriterad på den där sablarns butiken med 100% säljinriktning och 0% kundservice enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0