Barnmorskebesök och bilduppdatering

Igår var det dax för barnmorskan igen. Från och med denna gång så kommer det blir varannan vecka.

Jag har gått upp i vikt... ja vi kan säga att nu får jag inte gå upp något mera :( Usch inge skoj att ställa sig på vågen nu!!! Dåligt järnvärde som vanligt, låg på ca 111. Därimot var blodsockret bra och blodtrycket lågt. Magen växer tydligen enligt deras kurva, visade 30 på bandet, barnmorskan tyckte inte det var så mycket plats där inne längre. Hon sa även att bebben låg på höger sida med huvudet neråt vilken enligt gamla rön tyder på att det ska bli en tjej eftersom tjejer tydligen ligger ifrån hjärtat och pojkar nära hjärtat hehe.
Bebbens hjärtljud låg på 145 vilket är ungefär där det brukar ligga på min bebbe så där verkar det svårare att tyda kön. De säger ju att ligger de typ över 150 så tyder det på tjej och under typ 140 så tyder det på en kille och min är därimellan. Spännande spännande.

Bilduppdatering!!! 58 dagar kvar!

Kulan växer

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tippar på en tjej jag!! ;)

2009-08-07 @ 00:37:59
Postat av: Linda

Åh vad fin du är!! =)

Hoppas på en tjej med! ;) PUSS

2009-08-07 @ 18:47:50
Postat av: camilla

Hejsan ! Länge sedan man hörde av dig :) Gravid ser jag =) GRATTIS ! Hur har du det i övrigt ?

2009-08-14 @ 14:44:36
URL: http://millamelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0