Äntligen fick jag sova på rygg

Hehe ja det kan ju låta lite knäppt att man är så glad för det men när man i ett par månader inte kunnat hitta någon skön liggställning, utan bara legat och vänt sig, så känns det helt underbart när man väl få sova gott.

Inatt vaknade jag och la märke till att jag låg på rygg och kände att jag låg riktigt skönt! Tidigare har det ju kännts obehagligt att ligga på rygg men inte inatt. Jag undrar vad det beror på... har bebben flyttat på sig nu, kanske vänt sig och hurra ner lite grann så den inte ligger så nära mina lungor längre. Det känns inte helt otroligt för jag har även kännt att det börjar trycka på mera neråt, ibland kan det till och med göra ont i kissblåsan.

En annan grej som är ny för mig är att jag börjar bli lite varmare. Kan börja toksvettas så det nästan känns som att jag ångar... Kan ju vara lite tur att det kommer nu och inte i somras. Mina händer är också som ena element, lite skoj eftersom jag annars är så kall av mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0