Sparkar?

Idag tror jag att jag känt min första lite kraftigare spark... inte för att den var jättekraftig men tidigare har jag bara känt lite bubblor och denna gång var det en liten större bubbla om man säger så haha... Jag vet ju inte än om det är sparkar förrän de är mer tydliga men jag antar det.
Det var så att påväg till jobbet stannade Nicke av för att tanka och jag satt kvar i bilen men Sparky i knät, han vägrar sitta i baksätet på GT:n hehe, och så satt han lite på magen med rumpan och då kände jag som en spark. Bebben ville ha bort han därifrån hehe. Två gånger sparkade den tills jag flyttade på Sparky.

Sen har jag blivit klar med min första socka hehe. Den såg inte riktigt ut som en socka när den inte sitter på någon fot men men ska visa er sen.

Nu är det dax för mat :D och imorgon är det valborg :)

Kommentarer
Postat av: tytti

Hej hej! här är min bloggadress!

Fick ni nå mjukglass i fredags? ;-)

2009-05-02 @ 21:03:01
URL: http://typpel.blogg.se/
Postat av: Alexandra Åberg

VA skoj med en blogg och ännu roligare att de börjar röras i magen :) underbar känsla :) kram på de

2009-05-03 @ 21:19:42
Postat av: Anonym

VA skoj med en blogg och ännu roligare att de börjar röras i magen :) underbar känsla :) kram på de

2009-05-03 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0