Mer snack om mage

Idag är det fler som sagt att det börjar synas :D Vad glad jag blir, detta måste vara enda gången man blir glad över folk säger att man börjar bli tjock hehe.

Blir det en kille eller tjej? På tisdag är det som sagt ultraljud, änfast jag önskat att få veta kön så vill ju inte min andra hälft det så det blir nog att få ge sig i den frågan. Har hittat en sida, minbebis.se, där man kan se, enligt skock, vilka tecken som tyder på vilket kön.


TeckenPojkeFlicka 
Bebisen hickar LiteMycket
Magen

Toppig framåt

Bred åt sidorna
MagenLångt ner Högt upp
Din hud Torr Mjuk
Ditt hår Tjockt & glansigt Tunt & matt
Bebisens hjärtljudUnder 140/min Över 140/min
Illamående de 12 första veckorna NejJa
Sover på

Vänster sida

Höger sida
Hormon rand Tydlig rand Ingen rand
Du är sugen på Sött Surt& salt

Många svar som är lite tidigt att svara på än.
Vad tror ni det blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0